<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d444742558166902769\x26blogName\x3dPikah+Wonderland+%EF%BD%A1%E2%97%95%E2%80%BF%E2%97%95%EF%BD%A1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://werockies.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://werockies.blogspot.com/\x26vt\x3d-6465381991983715608', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> <iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=3054107564476057249&blogName=url.blogspot.com&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Furl.blogspot.com%2F&searchRoot=http%3A%2F%2Furl.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
Sunday, 4 September 2011Y
i like

Kejayaan semanis madu takkan datsng tanpa pengorbanan sepahit hempedu. Allah uji kita kerana Allah sayang kpd kita. Dia hendak melihat sejauh mana keimanan dan ingatan kita thadapnya dan dpt mendekatkan lagi kita dgn Sang Pencinta yang Maha berkuasa. Firman Allah swt:Apakah manusia mengira bhw mrk akan dibiarkan hanya dengan mengatakan “ Kami tlh beriman dan mrk x diuji”.

06:05 Photobucket
Wednesday, 31 August 2011Y
selamat hari raya sekali lgi..

‎*.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
✿ S A L A M A I D I L F I T R I .. M O H O N M A A F Z A H I R D A N B A T I N ✿
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
*.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。




♥♥░(¯`:´¯)░♥♥♥♥♥SeLaMaT♥♥♥♥♥
░.(¯`•.\|/.•´¯)♥HaRI RaYa♥
░(`♥•.(۞).•´¯)░(¯`:´¯)♥MaaF DiPiNTa♥
░ (_.•´/|\`•._)(¯ `•.\|/.•´¯) ♥JiKa aDa♥
░ ░ (_.:._)░░(¯`•..(۞).•´¯)♥trkasar bahasa♥
......░░♥░ (¯`:´¯)░(_.•´/|\`•._)♥terbug korang ,terscam ke♥
♥░.(¯ `•.\|/.•´¯)::(_.:._)♥terslide plyer korang , hrp diampunkan♥
░ (¯ `•.(۞).•´¯)♥iKHLaS DaRi HaTi♥
░ ░(_.•´/|\`•._).:D
░ ♥░ (_.:._)´.♥peace.!! (^.^)v♥

22:05 Photobucket
kisah lagu blogger ni

assalammualaikum...
aku ni teruja pulak dengan lagu ni
http://www.youtube.com/watch?v=Yrv2D4htoro
korang dengar lah jugak lagu ni
kalau korang semua baru puts jangan lak dengar yo hehehe....

22:00 Photobucket
Tuesday, 30 August 2011Y
Sepupu Setia

Assalamualaikum ... Hai saya sepupu afiqah , nama saya Nurul Farhana Binti Muhd Firdaus Chan umur saya baru 11 tahun , sya rapat dengan Afiqah . Kami sepupu setia . :)

                             
saya sekolah di Sekolah Kebangsaan Sikamat , Seremban . Saya tinggal di Taman Sri Pulai 3 ..........

              Saya tak tahu nieh nak cakap apa lagi , nnti panjang2 sangat teeheeee ~ -.-"  
ermmm , saya rasa itu sahaja ya , Sekian Terima Kasih , Assalamualaikum !!

09:47 Photobucket
Kenali Diri KU ~~~!!!



assalamualaikum....
My Name is Nur afiqah bt Md Shah
Saya tinggal di seremban
umur saya baru 13 tahun!!!!
tempat lahir saya di negeri sembilan
saya suka wrna purple
purple tu ungu lerr
saya sekolah di smk panchor
itu saje yang saya nak ucapkan sebab sya ni x thu nak tulis apo lagi  saya ckp negeri pulak haha3
sekian terima kasih
assalamualaikum
jaga diri baik2 guys


09:37 Photobucket
Selamat Hari Raya

Assalamualaikum...Teeheee ~ baru buat blog tapi nak cakap terima kasih untuk Abang Palin sebab dah tolong kita buat blog :) !! kitorang ucapkan selamat hari raya untuk semua orang malaysia 



ermm... tak tahulah nak cakap apa lagi tapi saya nak tag blog

                                                              myworldfadlin97.blogspot.com 

:) ... Sekian Terima Kasih assalamualaikum ....maaf kalau tersalah bicara
                 
                                                                   

08:42 Photobucket